Stratégiai menedzsment
Vezetési módszertani megoldásokkal segítünk ügynökségi és vállalaton belüli kommunikációs csapatok fejlesztésén, a tervezés, lebonyolítás és reporting rendszerek kialakításában.
Mérés
A kommunikáció akkor lesz hiteles a vállalat vezetése számára, ha eredménye mérhető. A mérhetőség sem öncélú, hanem az abból nyert adatokkal tudjuk finomhangolni a kommunikációs aktivitást.
Belső kommunikáció
Az utóbbi évek sikerágazata a jelenlegi és leendő munkatársakkal való kommunikáció, a munkáltatói márkaépítés. A technológia fejlődése lehetőséget ad a célzottabb elérésre, a mérhetőségre; a vállalati kultúra pedig meghatározó a munkatársak motivációja szempontjából.
Kríziskommunikáció
A krízis sokszor elkerülhetetlen, mégis sok múlik azon, mennyire éri felkészületlenül a vállalatot. Szolgáltatásaink közé tartoznak a krízishelyzetek kezelését megkönnyítő módszerek (pl: tréningek, kézikönyvek) és szükség esetén tanácsadóként segítjük a már kialakult válsághelyzet megoldását is.
Tartalom-menedzsment
A médiafogyasztási adatok, nemzetközi insight-ok és trendek segítségével segítünk tartalom-stratégiák kialakításában vállalatoknak, ügynökségeknek és native megoldásokat kínáló médiacégeknek
CSR
A fenntarthatóság több, mint jótékony célú kampányok sorozata. Társadalmi hatásmérés, nemzetközi benchmarking, fenntarthatósági célok és ezek hiteles kommunikációja a megfelelő stakeholderek számára.