Stratégiai menedzsment

Vezetési módszertani megoldásokkal segítünk ügynökségi és vállalaton belüli kommunikációs csapatok fejlesztésén, a tervezés, lebonyolítás és reporting rendszerek kialakításában. 

 

Mérés

A kommunikáció akkor lesz hiteles a vállalat vezetése számára, ha eredménye mérhető. A mérhetőség sem öncélú, hanem az abból nyert adatokkal tudjuk finomhangolni a kommunikációs aktivitást.

Belső kommunikáció

Az utóbbi évek sikerágazata a jelenlegi és leendő munkatársakkal való kommunikáció, a munkáltatói márkaépítés. A technológia fejlődése lehetőséget ad a célzottabb elérésre, a mérhetőségre; a vállalati kultúra pedig meghatározó a munkatársak motivációja szempontjából.

Kríziskommunikáció

A krízis sokszor elkerülhetetlen, mégis sok múlik azon, mennyire éri felkészületlenül a vállalatot. Szolgáltatásaink közé tartoznak a krízishelyzetek kezelését megkönnyítő módszerek (pl: tréningek, kézikönyvek) és szükség esetén tanácsadóként segítjük a már kialakult válsághelyzet megoldását is.

Tartalom-menedzsment

A médiafogyasztási adatok, nemzetközi insight-ok és trendek segítségével segítünk tartalom-stratégiák kialakításában vállalatoknak, ügynökségeknek és native megoldásokat kínáló médiacégeknek

CSR

A fenntarthatóság több, mint jótékony célú kampányok sorozata. Társadalmi hatásmérés, nemzetközi benchmarking, fenntarthatósági célok és ezek hiteles kommunikációja a megfelelő stakeholderek számára.